ÁSZF

Általános szerződési feltételek

A jelen általános szerződési feltételek – a továbbiakban: „ÁSZF” – Hajabács Ábel egyéni vállalkozó, a továbbiakban: „Szolgáltató” által a www.abelmasszazs.hu honlapon keresztül nyújtott szolgáltatások, a továbbiakban: „Szolgáltatás” igénybevételének feltételeit szabályozza.

1.) A Szolgáltató adatai:

Név: Hajabács Ábel egyéni vállalkozó
Székhely: 1103 Budapest Farkasalma utca 10.
Levelezési cím: 1103 Budapest Farkasalma utca 10. fszt/1
Adószám: 68257446-1-42
Email cím: info@abelmasszazs.hu
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-81040973
Bank neve: ERSTE Bank

2.) A Szolgáltatás leírása

A Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatás a Fizikai közérzetet javító szolgáltatáson belül a frissítő és izomlazító, nem egészségügyi masszázs.

3.) A szerződés tárgya

Jelen szerződés alapján a Vevő megbízza a Szolgáltatót, hogy lazítsa és frissítse fel.

4.) A szerződés létrejötte

Jelen szerződés a Szolgáltató és a Vevő – a továbbiakban együtt: „Szerződő Felek” – között személyesen, vagy szóban, vagy e-mail írásával, vagy telefonos hívással, vagy közösségi oldalakon való időpontfoglalással, vagy online időpontfoglalással és elküldésével és egyértelmű visszaigazolásával (Telefonos időpont egyeztetés, e-mail küldése vagy online időpontfoglalás esetén e-mailes visszaigazolás) 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre.

5.) Visszaigazolás

A Szolgáltató a beérkezett időpontfoglalásokat haladéktalanul megvizsgálja, és azok megérkezését visszaigazolja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a beérkezett időpontfoglalásokat indoklás nélkül elutasítsa. Az elfogadott időpontfoglalások, amennyiben elektronikus úton jöttek létre, e-mailben kerülnek visszaigazolásra.

6.) Díj teljesítése

A Vevő a következő módokon fizethet az igénybe vett/veendő szolgáltatásokért.
Készpénzben:
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy készpénzből nem áll mindig módjában visszaadni, így a pontos összeget a Vevőnek kell előkészítenie.
SZÉP Kártyával:
SZÉP Kártyával való fizetésnél a Vevő átadja a kártyát a Szolgáltatónak, majd a Szolgáltató telefonos elfogadási módon egyeztet a szerződött bankkal, majd a bank átutaltja az összeget a Szolgáltatónak. A telefonos egyeztetés végeztével a Vevő visszakapja a kártyáját.
Banki utalás:
Időpont egyeztetést követően, a Vevő elküldi az összeget a Szolgáltató számlaszámára (Hajabács Ábel, 11600006-00000000-81040973 ERSTE Bank), a megjegyzésbe pedig beírja a foglalásnál megadott nevét. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy nem kezdi meg a szolgáltatást, amennyiben az összeg nem érkezett meg a megadott számlaszámra.
Bitcoin:
A heves árfolyam ingadozások végett a bitcoinnal való fizetés 20%-os felárat von maga után. A szolgáltatás teljesítése előtt kell az összeget megfizetni személyesen. A Szolgáltató a BitPay nevű cég Checkout nevű alkalmazásába beüti a megbeszélt összeget, majd a megjelenő QR kódot a Vevő beolvassa a Bitcoinnal való fizetéssel kompatibilis eszközével.
Barion és bankkártyás fizetés:
A Szerződő Felek kijelentik, hogy a Szolgáltatáshoz kapcsolódó, Barion nevű fizetési rendszert a Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5) üzemelteti, ami a szerződés teljesítése során a Szerződő Felek teljesítési segédjének minősül. A Barion általános szerződési feltételei folyamatosan megismerhetők a https://www.barion.com/hu/jogi-hatter/barion-altalanosszerzodesifeltetelek-20161003.pdf weboldalon, amiket a Szerződő Felek megismertek és elfogadtak.

7.) Számlázás

A díj levonását követő 15 napon belül a Szolgáltató elektronikus számlát köteles kiállítani, amennyiben a Szolgáltató rendelkezik a Vevő e-mail címével. Amennyiben nem rendelkezik, abban az esetben papír alapú kézi számla kerül kiállításra, amit személyesen a szolgáltatás helyszínén állít ki a Szolgáltató.
Amennyiben a Vevő nem azonos a Szolgáltatást igénybe vevővel, és a Vevő és a Szerződő Felek nem találkoznak személyesen a díj megtérítésének az időpontjában, abban az esetben a Vevőnek kötelező megadnia az e-mail címét, hogy a Szolgáltató teljesíteni tudja számlázási kötelezettségét. Amennyiben a Vevő nem hajlandó együtt működni, a Szolgáltató fenntartja a jogot a Szolgáltatás indoklás nélküli elutasítására.

8.) Garanciák

100% elégedettségi garancia:
Amennyiben a Vevő elégedetlen a kapott szolgáltatással, a fizetést a garanciára hivatkozva mellőzheti. Ezt a Szolgáltató köteles elfogadni és tanulni a hibájából.
A garancia nem vonatkozik a Mindent-bele masszázsra és a bérletekre.
24 órán belül szabad időpont garancia:
A garancia kezdete minden hétfőn nyitástól egészen szombat zárás előtt 24 óráig tart. A garancia a legkésőbb pénteken 16 óráig kért időpontokra érvényes. Amennyiben a Vevő szombat 12 órakor kér időpontot, a 24 órás teljesítés lehetetlen, mivel a Szolgáltató vasárnap nem szolgáltat, így a garancia csakis a megadott időn belül érvényes. Az 50%-os árengedmény csak az egyalkalmas szolgáltatásokra érvényes. Amennyiben az online időpontfoglalón a Vevő nem talál helyet, ajánlott felhívni a Szolgáltatót, vagy tőle visszahívást kérni, hogy a Szolgáltató a legaktuálisabb időpontok alapján tudja kezelni a Vevőt. A Szolgáltatónak utólagosan nem áll módjában engedményt adni. A szabad időpontot a Szolgáltató határozza meg. Amennyiben ez nem felel meg a Vevőnek, a garancia nem érvényes. Amennyiben a Szolgáltatónak nem áll módjában az időpont foglalási kérelem beérkezését követő 24 órán belül időpontot adnia a Vevőnek, úgy a Szolgáltató köteles a kért szolgáltatásra 50% árengedményt adnia a Vevőnek a következő időpontjára. A kedvezményes időpontot még aznap le kell foglalnia a Vevőnek, amikor az eredeti időpontot kérelmezte. A garancia igénybevételének esetében időpont foglalási kérelemnek kizárólag a telefonos egyeztetés minősül. A Szolgáltató csak az eredetileg igénybe veendő Szolgáltatásra jogosult árengedményt adni (például ha a Vevő egy 30 perces hátmasszázsra szeretne időpontot kérni, de a szolgáltató nem tudja fogadni, ez esetben a Vevőnek az 50%-os árengedménye a 30 perces hátmasszázsra érvényes). A kedvezmény az időpont foglalási kérelemtől kezdve 30 napig érvényes.
Amennyiben a Vevő egyszerre él mindkét garanciával, úgy a 100%-os pénzvisszafizetés a legkisebb fizetendő összegből kerül rendezésre.
A garanciák csak az egy alkalmas masszázsokra érvényesek, a bérletekre valamint a Mindent bele masszázsra nem.
A Szolgáltató garanciával való visszaélés gyanúja esetén fenntartja a jogot a Vevőnek való további Szolgáltatások teljesítésének elutasítására.

9.) Mindent-bele masszázs

Erre a masszázsra semmilyen garancia, kedvezmény, kupon és egyéb árengedmény nem érvényes. Csak abban az esetben lehetséges áron alul hozzájutni a Szolgáltatáshoz, amennyiben ezt a Szolgáltató külön írásban kiköti.

10.) Szerzői jogok

A Szerződő Felek kijelentik, hogy a www.abelmasszazs.hu weblapon és minden egyéb, a Szolgáltatóhoz köthető anyag a Szolgáltató tulajdonát képezi. A szerző jogainak megsértése jogi következményeket és pénzbírságot vonhat maga után.

11.) Késés/Időpont lemondás

11.1.) Késés

Amennyiben a Vevő a megbeszélt időpontra nem érkezik meg, a Szolgáltató elállhat a megbeszélt Szolgáltatás időtartamának teljesítésétől, vagy rövidített Szolgáltatást nyújthat a Vevőnek. Erről a Szolgáltató saját belátása szerint dönt. Amennyiben a Vevő késik, a Vevőnek joga van dönteni, hogy vállalja az esetleges rövidített időtartamú Szolgáltatást, vagy eláll a Szolgáltatástól. Amennyiben eláll a szolgáltatástól, az 4 órán belüli lemondásnak minősül, ezután a 11.2) pontban foglaltak lépnek érvénybe.

11.2) Lemondás

A Vevő bármikor elállhat a Szolgáltatástól. A Vevő köteles erről a Szolgáltatót a lefoglalt időpont előtt 4 órával tájékoztatni. Amennyiben a lefoglalt időpont és a lemondás között kevesebb, mint 4 óra van, az esetben a Szolgáltató elállhat a jövőbeni Szolgáltatás teljesítésétől. Amennyiben a Vevő nem jelzi a lemondást, abban az esetben a Szolgáltatónak joga van elutasítani a Vevő minden további időpont foglalási kérelmeit

12.) Panaszkezelés

A Vevő a Szolgáltatással kapcsolatos panaszait a Szolgáltató következő elektronikus levelezési címére küldheti: info@abelmasszazs.hu

13.) Ellenjavallatok

A Vevő köteles tájékoztatni a Szolgáltatót, amennyiben a felsoroltak közül bármelyik ellenjavallattal rendelkezik. Amennyiben nem tájékoztatja a Vevő a Szolgáltatót, abban az esetben az esetlegesen okozott károkért a Szolgáltató felelősségre nem vonható. Amennyiben a Vevő rendelkezik valamely ellenjavallattal, a Szolgáltató belátása esetén elállhat a Szolgáltatás teljesítése mellől. Amennyiben a Vevő tájékoztatja a Szolgáltatót, hogy rendelkezik valamelyik ellenjavallattal, és ragaszkodik a Szolgáltatás teljesítéséhez, az esetben a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

Ellenjavallatok
– akut gyulladás
– daganatos megbetegedés
– fertőző betegség
– fertőző bőrbetegség
– friss trauma pl.: törés, rándulás, ficam, izom­ és szalagszakadás
– heveny reumatikus folyamatok
– lázas állapot
– menzesz első 3 napja
– műtétek utáni lábadozási időszak
– nem kezelt, kiugróan magas vérnyomás
– nem kompenzált szívpanaszok
– perifériás keringési problémák pl.: érszűkület – fekély – visszér bántalmak – mélyvénás trombózis
– sebek, hámhiány
– szellemileg sérült beteg
– TBC
– terhesség
– vérzékenység pl.: gyógyszer, betegség, leukémia miatt

14.) Záró rendelkezések

A jelen szerződés a benne szabályozott jogviszony tekintetében a Szerződő Felek teljes megállapodását tartalmazza, és bármely esetleges korábbi szóbeli vagy írásbeli megállapodást hatálytalanít.